De hel bestaat

Alles wat meer met spirituele kennis te maken heeft of dat meer een filosofische bedenking is. Opvattingen omtrent karma van vorige levens, schepping, doel van het leven... kunnen hier terecht.
Denis
Site Admin
Site Admin

Re: De hel bestaat

Berichtdoor Denis » 25 Apr 2017, 20:48

In Anderlecht zijn vier politiecombi's uitgebrand bij brandstichting.
Politie moet waken over misdaad maar helaas zijn er die fel vijand van politie zijn. Probeer daar maar eens het goede van in te zien.

Anderzijds neemt corruptie toe. Geld bepaald de macht en maakt de wet krom. Probeer maar eens gerechtelijk niet akkoord te gaan met een verzekering die een dodelijk ongeval moet vergoeden. Dit doet bijna geen enkele.
Ook zien we steeds meer politiekers en overheidshoofden zoals bestuursleden die een oogje dichtdoen vanwege royale giften, jobjes of benoemingen.

Zo lazen we vorige week in de krant van een grote farmaceuticafabrikant die opzettelijk een grote hoeveelheid kankermedicijnen vernietigd had om de prijs 4000 keer te kunnen opdrijven.
Dan moet je de werking van die medicijnen nog met een serieuze korrel zout nemen want de onderzoeksresultaten zijn onvolledig gepubliceerd zodat de geneesmiddelen een positief effect leken te hebben.

Er hoeveel grote aannemingen en bouwprojecten zijn er al niet gekomen die compleet overbodig zijn? Men stelt dan een peperduur studiebureau aan die dit gezond verklaard.
Hoe meer we de stof onderzoeken, hoe meer ze verdwijnt onder onze ogen.

http://www.aura-oasis.be
http://www.facebook.com/groups/auraoasis
Infinity
Toplid
Toplid

Berichtdoor Infinity » 26 Apr 2017, 22:16

Fred schreef:Fijn. Nu hebben we allemaal eens lekker onze gal uitgespuwd.
Laten we nu eens kijken naar het goede in de mens.

Fred.

Nu heb je me echt aan het zoeken gezet. Wellicht een speld in een hooiberg :D.

Nu even serieus. Ik beschouw een mens die ik nog niet ken als een potentieëel misdadiger waar je mee moet opletten. Wanneer het echter zo ver komt dat ik die persoon blindeling vertrouw kan deze me niets meer misvragen en kan het niet meer stuk. Ik ben gewoon geen enthousiasteling naar vreemde mensen toe. Daar is toch niks mis mee?
There is nothing “paranormal” in the Universe, except our limited understanding of Nature. What we think we “know” on Earth now is just a tiny drop in the Ocean of Knowledge.
Infinity
Toplid
Toplid

Berichtdoor Infinity » 26 Apr 2017, 22:21

Denis schreef:In Anderlecht zijn vier politiecombi's uitgebrand bij brandstichting.
Politie moet waken over misdaad maar helaas zijn er die fel vijand van politie zijn. Probeer daar maar eens het goede van in te zien.

Anderzijds neemt corruptie toe. Geld bepaald de macht en maakt de wet krom. Probeer maar eens gerechtelijk niet akkoord te gaan met een verzekering die een dodelijk ongeval moet vergoeden. Dit doet bijna geen enkele.
Ook zien we steeds meer politiekers en overheidshoofden zoals bestuursleden die een oogje dichtdoen vanwege royale giften, jobjes of benoemingen.

Zo lazen we vorige week in de krant van een grote farmaceuticafabrikant die opzettelijk een grote hoeveelheid kankermedicijnen vernietigd had om de prijs 4000 keer te kunnen opdrijven.
Dan moet je de werking van die medicijnen nog met een serieuze korrel zout nemen want de onderzoeksresultaten zijn onvolledig gepubliceerd zodat de geneesmiddelen een positief effect leken te hebben.

Er hoeveel grote aannemingen en bouwprojecten zijn er al niet gekomen die compleet overbodig zijn? Men stelt dan een peperduur studiebureau aan die dit gezond verklaard.

Dat bedoel ik net. Fred doe aub je ogen eens open voor de realiteit. Ik denk nog steeds collectief alhoewel ik er alleen of met een paar man en een paardekop er lijk voor te staan. De wereld en de mensen draaien om geld en macht en gebruiken hier desnoods godsdienst voor. Het is in ieder geval heel lovenswaardig dat jij in de goedheid van elke mens blijft geloven natuurlijk ;-).
There is nothing “paranormal” in the Universe, except our limited understanding of Nature. What we think we “know” on Earth now is just a tiny drop in the Ocean of Knowledge.
Degeln

Berichtdoor Degeln » 27 Apr 2017, 12:30

Wat infinity zegt kan je ook zien op tv. Het was enkele weken geleden reizen waes.
De grote aardbeving in Haïti? Hoeveel geld is er daar niet voor opgehaald? Niet enkel in België.
Als je de beelden daar zag was het net het zelfde zoals de aardbeving gisteren was gebeurt, zonder de angst en chaos. Het geld is blijven plakken bij de 11 families die Haïti in zijn macht heeft.
Al je al zo rijk als de zee diep bent? Wat heb je er in godsnaam aan om nog meer geld te willen en uwe medemens in de stront en de patatten laten zitten?
The beautifull things that makes the earth great Will end by its OWN creation.
Infinity
Toplid
Toplid

Berichtdoor Infinity » 27 Apr 2017, 21:54

Het kwaad kruipt letterlijk waar het niet gaan kan. Hoe kan een mens zo bezeten zijn van geld en bezittingen, dat je zelf, vet gevreten, je uitgehongerde medemens niet eens wat basis verzorging en voeding gunt? Ze zitten blijkbaar all around me. Daarom kom ik terug op mijn betoog dat een mens, nieuw voor me, als een potentiëel gevaar moet benaderd worden, zonder deze uiteraard te onteren en zodoende een kans te geven om me te overtuigen dat deze echt te vertrouwen is. Wie me echt kent weet dat het heel lang duurt eer het voor me duidelijk is dat iemand te vertrouwen is. Het wordt er met de tijd niet beter op omdat ik mensen tegenkom waarvan ik denk hoe durven ze dit zonder blozen op z'n zachtst gezegd. Gelukkig kan ik ook melden dat er ook mensen het pad kruisen waar ik nu veel respect voor heb en de hand voor in het vuur steek.

Terug naar “Spiritueel”