Trump

Alles wat meer met spirituele kennis te maken heeft of dat meer een filosofische bedenking is. Opvattingen omtrent karma van vorige levens, schepping, doel van het leven... kunnen hier terecht.
Jupiter
Toplid
Toplid

Trump

Berichtdoor Jupiter » 10 Nov 2016, 18:41

Iemand nog blij met Trump?
Degeln

Re: Trump

Berichtdoor Degeln » 10 Nov 2016, 20:54

Yup, ikke.
Eindelijk iemand die niet gesponsord word door de gebroeders koch.
Dat is weeral een duistere agenda aan de kant geschoven.
Trump verdiend een kans, Obama heeft gefaald.
Clinton was = aan wo3.
The beautifull things that makes the earth great Will end by its OWN creation.
Denis
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Denis » 10 Nov 2016, 21:22

Ik zie er rellen en problemen bij. We zullen moeten afwachten.
Hoe meer we de stof onderzoeken, hoe meer ze verdwijnt onder onze ogen.

http://www.aura-oasis.be
http://www.facebook.com/groups/auraoasis
Degeln

Berichtdoor Degeln » 10 Nov 2016, 21:32

Er mogen hier gerust rellen komen om de regering uit ons zakken te houden.
Jupiter
Toplid
Toplid

Berichtdoor Jupiter » 10 Nov 2016, 22:14

Wel, ik zie een pathologische leugenaar, narcist en demagoog in 1.
De mensen die tegen globalisering, tegen Clinton, tegen een gediversiviseerde samenleving, voor wapenbezit zijn en graag een middelvinger naar de zwaarbevochten successen van Obama opsteken leven nu in een roes.
De man wil uit het klimaatverdrag, de banden met Cuba weer verbreken, is voorstander van verdere proliferatie van kernwapens, wil vrouwenrechten inperken, homorechten terugdringen, 12 miljoen illegalen deporteren, de Obamacare afschaffen.
Hij schreeuwt van de daken dat hij het vergeten volk, de boze blanke man, op de kaart wil zetten. Over de rug van ditzelfde volk is hij miljardair geworden.

Effectief kreeg Clinton meer stemmen, zo funest en fnuikend is het Amerikaans kiessstelselsel dus. Blijkbaar verlangen velen naar de tijd van Winnetou, Old Shatterhand en Billy the Kid..........
Poetin is in zijn nopjes, grondtroepen aan de grens met de Baltische staten worden verstevigd. De NAVO, met artikel 5( 1 voor allen, allen voor 1) zal verder aan bestaansrecht en slagkracht verminderen door de desinteresse van de man in dit pact.
Het enige positieve is dat de man niet meer voor de politieman van de wereld wil spelen, geen interventionist is. Maar dit voordeel heeft een groot nadeel......Poetin en wellicht China zien hun kans schoon.

Of zie ik alles verkeerd?
Jupiter
Toplid
Toplid

Berichtdoor Jupiter » 11 Nov 2016, 05:51

Gediversiviseerde moet zijn gediversifieerde....
piet
Toplid
Toplid

Berichtdoor piet » 11 Nov 2016, 10:09

Een president kan nooit alles uitvoeren wat hij belooft in zijn kiescampagne, volgens studies is dat slechts 25%. De scherpe kantjes zullen er zeker afgevijld worden.
Hoewel de republikeinen de meerderheid hebben in het Congres zullen ze toch niet alles goedkeuren wat Trump voorstelt. Die tegenstand had hij ook al tijdens zijn campagnes. In zijn kiescampagne had hij geen republikein nodig maar in het Congres zal hij elke stem kunnen gebruiken.
Trump kan een goede president worden maar ik zou gekozen hebben voor een onafhankelijke kandidaat met meer integriteit.

De intuïtieve geest is een godsgeschenk, het rationele verstand een dienaar.
We hebben een maatschappij geschapen die de dienaar vereert en het geschenk is vergeten. (Albert Einstein)
Denis
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Denis » 11 Nov 2016, 11:37

Zo'n resultaten komen er als een gevolg van algemene ontevredenheid. Mensen kiezen dan voor een strijdig karakter. Als je dan met punten komt die tegen alles zijn wat wat heel diep vanbinnen in het volk aan afkeer leeft, dan raak je verkozen.

Men vergeet daarbij wie hij werkelijk is. De I Tjing (vol levenswijsheid) zegt dat als je iemand echt wil leren kennen, je moet kijken naar het verleden van die persoon.
Het is die die zich immers gaat herhalen.

Jupiter
Toplid
Toplid

Berichtdoor Jupiter » 11 Nov 2016, 13:15

Ja Piet, bernie Sanders zou ideaal geweest zijn.

Als het gedrag uit het verleden zich herhaalt zal de VS een ongekende bloei van welvaart meemaken.
En een explosieve bevolkingsgroei.........
https://youtu.be/KXCcQhwPqyE
Denis
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Denis » 13 Nov 2016, 00:46

Ik zie Trump ook nog grote problemen aan het hart krijgen. Ik denk dat het nog tijdens zijn presidentschap is maar het kan ook een beeld van later zijn.

De rellen die ik zag waren niet alleen deze die nu op straat plaatsvinden maar ook bij doordrukken van zijn wil bij anderen.

We moeten afwachten of dit gaat kloppen.

Jupiter
Toplid
Toplid

Berichtdoor Jupiter » 13 Nov 2016, 06:37

Zal goed kunnen.
In mei kan het verval van de VS en Europa en opkomend nationalisme zich verder uitbreiden. Marine Lepenn kan zomaar de verkiezingen winnen van Juppe. Frankrijk wordt naar het schijnt gegijzeld door angst en verdeeldheid...in maart verkiezingen hier, strijd tussen Rutte en Wilders.
Degeln

Berichtdoor Degeln » 18 Nov 2016, 19:00

De grootste zorg is truimp volgens mij niet echt. Hij heeft een visie om Amerika te redden door wat de voorgangers voor hem hebben achtergelaten. (Obamacare is niet echt een succes als je weet wat het inhoud) de verzekering beslist waar je naar het ziekenhuis moet gaan en welke dokter je moet nemen. Als je het niet breed hebt op geld of mogelijkheden door auto en openbaar vervoer kan je in de problemen komen, dat je de gezondheidszorg achterwegen laat.
Stel ik woon in new york en heb een arbeidsongeval gehad met een gebroken been en arm.
Als ze je vb naar Californië of Miami moet gaan om je te laten helpen, zie je waar het schoentje wringt. We spreken nog niet welke bedragen ze moeten betalen om een verzekering te krijgen.

Truimp wil zijn aandacht kwa economie/werkgelegenheid richten op usa.
Je kan het beetje vergelijken hier met al de oostblokkers die voor een appel en een ei hier komen werken.
Het eigen werkvolk in eigen land word aan de kant geschoven en duwt de werkloosheid hier aanzienlijk de lucht in. Dit is ook deels de fout van de bedrijven die enkel naar het geld kijken. Waardoor het land nog meer in schulden geraakt, je moet eens rekenen wat de polen, etc overdragen naar hun thuisland/familie. Geld dat België niet meer terugziet.

Betreft de illegalen kan ik hem deels volgen.
Iedereen die daarvan crimineel is (drugsdealen,verkrachtingen,overvallen,moorden,etc) hoort hier niet. Die mogen creperen in hun gevlucht land.
Tuurlijk hebben ze recht op hulp, enkel die die het echt willen en er dankbaar voor zijn.
Wrm denk je dat de Belgische gevangenissen meer dan 60% 'vreemdeling' is?
als ze zo dankbaar zijn dat ze crimineel worden, heb je aan die mensen ook niks. Niet als mens,persoonlijkheid,toekomst.

Enkel moeten wij de normale mens er wel voor opdraaien, geduld raakt eens op en dat is wat er nu aan het gebeuren is en niet enkel over dit thema.
Degeln

Berichtdoor Degeln » 18 Nov 2016, 19:07

Btw, ik zou hier ook graag een Europees premie of landelijke premie zijn cheque niet zien innen en zelf zegt ik moet het niet hebben. Truimp heeft geld idd zoals de vele politiekers in Europa. Het is een daad van dat hij echt iets wilt betekenen voor zijn land zonder ik wil rijker worden bedoeling. Tijd zal idd uitmaken wat het word de komende 4j.
Alleen is die veel rooskleuriger dan in Europa door het willen van oorlog met Rusland.
Soms moet je beter je ogen op je eigen land richten en zien dat daar alles in orde is eer je naar je buren en om de hoek wilt kijken/mengen.

Terug naar “Spiritueel”