Waarom .deze vraag heb ik nog geen antwoord op.

Alternatieve onderwerpen zoals acupunctuur, hypnose, NLP, kruiden, healing, reiki, mindfulness en andere...
Ook andere onderwerpen die minder passen in bovenstaande topics maar wel iets met het alternatieve/mysterieuze/UFO te maken hebben kunnen hier terecht. Ook onderwerpen zoals astrologie en gelijkaardige.
beertje62
Toplid
Toplid

Waarom .deze vraag heb ik nog geen antwoord op.

Berichtdoor beertje62 » 07 Mar 2019, 13:52

hallo beste mensen .

Ik ben IND lang niet meer op deze site of forum geweest.

Nu ik steeds vaker deze vraag in me hoofd dwaald.

Waarom heeft de ene mens een lijdens weg voor hij /zij sterft?
En de andere heeft nooit een ziekte gekend en krijg een mooie dood ?

Wie kan mij hier een antwoord d op geven .

Mvg Ingrid
Denis
Site Admin
Site Admin

Re: Waarom .deze vraag heb ik nog geen antwoord op.

Berichtdoor Denis » 07 Mar 2019, 19:13

Ik denk dat de langgerekte doodstrijd vooral komt doordat men alle mogelijkheden die de geneeskunde biedt, agressief wil aanwenden om sterven te vermijden.

Ik weet niet of er anders een esoterische reden voor zou zijn maar ik hoop zelf dat het al slapend gebeurd.
Hoe meer we de stof onderzoeken, hoe meer ze verdwijnt onder onze ogen.

http://www.aura-oasis.be
http://www.facebook.com/groups/auraoasis
beertje62
Toplid
Toplid

Berichtdoor beertje62 » 07 Mar 2019, 23:53

Hallo Denis.

Dank je wel voor uw antwoord.

Dat hoop denk ik wel iedereen ?

Ik hoop zelf ook dat ik geen lijdens weg moet begaan ?

Mvg Ingrid
Denis
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Denis » 08 Mar 2019, 10:48

Er zijn zo nog vragen. Waarom heeft de ene een hard leven en de andere een paradijselijk? We kunnen het ver zoeken maar we zullen het nooit echt weten. Een feit is dat je vrije wil ook meespeelt en de dingen die je doet.

Ons leven is ook wel wat een weerspiegeling van wie we zijn. We dragen de gevolgen van dingen die we gedaan hebben en daar speelt het toeval van geluk en tegenslag ook in mee. Als je je bv riskeert in een gewaagde investering en het valt mee, maak je bv. heel veel winst. Maar het kan ook net omgekeerd.

Spanningen en stress spelen ook zwaar mee in een leven. Wie vaak hard moet knokken in het leven lijkt sneller oud te worden. Onderschat nooit de rol van stress op de gezondheid.

Voor we geboren worden en incarneren kiezen we een omgeving die het meest aan onze verlangens tegemoet komt. Ook dit speelt mee en zo is het leven een complexe combinatie van keuze, omstandigheden, stress, gezondheid, strijdigheid, karakter en schijnbaar toevallige zaken die door die omgeving veroorzaakt worden. Als ons iets heel hard overkomt zijn wij als westerse mens geneigd dit heel lang te rekken en een lange strijd aan te gaan tegen iets wat we meestal toch niet kunnen winnen. Pas als we dit opgeven komt er weer wat meer rust en kunnen we ons overlaten aan de levenskwaliteit die ons nog rest in vrede.

beertje62
Toplid
Toplid

Berichtdoor beertje62 » 08 Mar 2019, 12:17

Hoi Denis.

Ik ben het volkomen eens over stress en spanningen !!!

Maar zoals ik denk,Er kunnen ook spanningen gemaakt worden !!!
Spanningen wat totaal vermeden kunt worden en zekers tussen mensen .

Je kan spanning en stress ook oplossen tussen mensen zodat dit niet nodig hoef te zijn !

Ik zeg maar zo ,Je bent een mens met een mond en praat met elkaar maar.wel op een hele normale manier met een volwassen gedrag.

Ah ja winnen a u b dat hoef voor mij niet !!! En ook geen weleens nietes spelletje !!!

Maar of ik het met jou schrijven nu eens bent of niet dat doet er niet toe .Ieder mens heeft zijn eigen mening .Ze nemen zelf hun keuze ze besluiten ook zelf bewust of onbewust .

Het was maar een vraag en meer niet !! Was even nieuwsgierig na de antwoorden hierop maar,zoals ik zelf al dacht ,hier is geen antwoord op !!!

Ik bekijk het zo ,het woordje waarom bestaat niet.

Het heeft een reden dat het leven zo loopt .Leuk of niet leuk?

Mvg ingrid
beertje62
Toplid
Toplid

Berichtdoor beertje62 » 08 Mar 2019, 14:06

Aanvulling van het vorige antwoord van mij.

Je heb zoveel soorten spanningen en stress!!

Voorbeelden zijn ; iemand onderdruk zetten bv of iemand te veel eisen opleggen etc etc .

Er moet ook gekeken worden na de andere zijde ? Soms gebeurd dit niet of dit nu bewust is of onbewust ?
Soms kan het zijn dat het een mens te veel word en zijn rust neemt en gaat piekeren !

Angst kan ook spanning meebrengen en stress.

Als je ergens niet uit komt tussen 2 partijen dan ga je dit uitpraten tot dat je op 1 lijn komt .

Een keuze maken doe je soms bewust maar ook onbewust en soms door je gevoel kan je gedongen worden .

Het heeft allemaal factoren zowel onbewust of bewust !

Zo denk ik zelf wel eens ,Denken de mensen echt dat mensen die bond zijn geen gevoel hebben of dom zijn ?

Er zijn hier vele moppen over maar daar kan een mens zich sterk in vergissen .

Het belangrijkste wat Denis altijd zegt is , als er ergens spanning of stress veroorzaakt ; het kan zijn zoals met bv dat een mens een verkeerde keuze heeft gemaakte na hem of haar mening .Dan zegt Denis een mens moet je kunnen vergeven !!

Vergeten hef je dit niet maar vergeven is zeer belangrijk ?

Ga met klaar normaal om want wij maken allemaal tenslotte foute daar zijn wij mensen voor .Je bent op aarde om te leren en we hebben allemaal taken !! Of dit nu goede zijn slechte of een goed keuze of een slechte keuze of het nu bewust f onbewust is het maakt allemaal niet uit!

Ik heb zelf ook fouten gemaakt waar ik totaal niet blij mee bent maar ik zeg op mijn beurd ,Daar ben je mens voor en ja ook ik leer er van !! Maar ga niet dingen denken over mensen die je nog niet persoonlijk goed kent ?

Ook dit gebeurd vaak en ook dit kan spanning veroorzaken en stress aan alle kanten .

Mvg ingrid
beertje62
Toplid
Toplid

Berichtdoor beertje62 » 08 Mar 2019, 21:03

Spanning kan IND heel veel met jou lichaam doen en stress ook zeer zekers .

Je kan er IND oud van worden .timpels krijgen .je kan er ziek van worden en wat nog meer.

Maar zelf denk ik ook dat dit met je genen te maken heeft.?

Je kan een oudere huid hebben maar dat hoef niet perce met stress of spanning te maken te hebben .

Elk mens heeft een andere werking met stress en spanning !!!!

Ik heb liever ontspannen spanning dan stress spanning .

Er zijn ook mensen die stress en spanning zelf kunnen veroorzaken .Het is hoe je het bekijkt ?

Mvg ingrid
Denis
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Denis » 08 Mar 2019, 21:17

Ja het kan ook met de genen te maken hebben dat je sneller verouderd maar daarom hoe je nog geen zwaar lijdende doodstrijd te voeren als je terug naar huis gaat.

Terug naar “Alternatief, mysterie, vreemde verschijnselen, andere”