Kanker behandelen als een computer virus.

Alternatieve onderwerpen zoals acupunctuur, hypnose, NLP, kruiden, healing, reiki, mindfulness en andere...
Ook andere onderwerpen die minder passen in bovenstaande topics maar wel iets met het alternatieve/mysterieuze/UFO te maken hebben kunnen hier terecht. Ook onderwerpen zoals astrologie en gelijkaardige.
Infinity
Toplid
Toplid

Kanker behandelen als een computer virus.

Berichtdoor Infinity » 20 Sep 2016, 20:33

http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetenschap/article/detail/2881673/2016/09/20/Microsoft-wil-kanker-binnen-10-jaar-uitroeien-zoals-een-computervirus.dhtml.
Dit artikel is zo straf dat je haast zou denken dat het een hoax is.
Het zou inderdaad geweldig goed nieuws zijn mocht dit echt zo kunnen.

Tegenwoordig bestaat er voor alles een app... :D
There is nothing “paranormal” in the Universe, except our limited understanding of Nature. What we think we “know” on Earth now is just a tiny drop in the Ocean of Knowledge.
Denis
Site Admin
Site Admin

Re: Kanker behandelen als een computer virus.

Berichtdoor Denis » 20 Sep 2016, 23:11

Kanker is wel een beschadiging in het DNA die gerepareerd kan worden uit het kopie, maar het noemt pas kanker als het niet hersteld kan worden en zich blijft delen.
Daartoe moet de 2de DNA string ook beschadigd zijn en zoiets kan maar als deze keten ook echt kapotgeschoten is zoals door een radioactief deeltje welk door het lichaam kan gaan.

Ik denk dat daar de verklaring zit voor de toename van kanker sedert de atoomproeven, de röntgenstralen en contrastvloeistoffen. Ik denk dus niet dat er een remedie voor bestaat.
Hoe meer we de stof onderzoeken, hoe meer ze verdwijnt onder onze ogen.

http://www.aura-oasis.be
http://www.facebook.com/groups/auraoasis
Infinity
Toplid
Toplid

Berichtdoor Infinity » 21 Sep 2016, 22:10

Ik ben eens benieuwd wat de diepere gedachtengang van Microsoft is. Een computervirus kan je er wel uitkrijgen, maar de bestanden die hierdoor beschadigd zijn, kunnen niet altijd zomaar hersteld worden.

Voor kanker zelf bestaat geen remedie. Je weet nooit of het nog zal terugkeren of niet.
There is nothing “paranormal” in the Universe, except our limited understanding of Nature. What we think we “know” on Earth now is just a tiny drop in the Ocean of Knowledge.
Denis
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Denis » 23 Sep 2016, 11:20

Infinity schreef:Voor kanker zelf bestaat geen remedie. Je weet nooit of het nog zal terugkeren of niet.

De laatste cel met kanker DNA krijg je er niet uit en die is misschien verzwakt maar toch nog levensvatbaar.
Daar moet ons immuunsysteem bij ingrijpen. Alleen met killercells zijn die onschadelijk te maken en het systeem der lymfocyten is werkelijk verbluffend intelligent. Dit zijn niet zomaar cellen maar gaan gericht op jacht om de vermomde gevaarlijke cellen te vatten.

Om dat te verbeteren zal de geneeskunde, met of zonder microsoft(software) nog wel een tijdje bezig zijn. Temeer daar kwaadaardige cellen regelmatig van uiterlijk en identiteit veranderen. Ze verbergen zich ook.

Yossam
Moderator
Moderator

Berichtdoor Yossam » 24 Sep 2016, 17:36

Ik wil mezelf niet opwerpen als voorbeeld of zo. Maar misschien hebben sommige lotgenoten hieraan wel ietwat steun, daarom toch ...:

Ooit was ik bijna 100 % ten prooi aan kanker, namelijk in 2005.

Alle behandelingen die er bestonden heb ik toen aanvaard en gewillig toegepast - als daar zijn :

-amputatie van volledige borst en borstklieren plus 26 lymfeklieren in mijn arm,
-chemotherapie (doodziek.......... maandenlang),
-hormonale therapie (5 jaar) ,
-radiotherapie...
-en bijhorende volledige kaalheid met als"oplossing" een pruik etc..
-de meeste verschijnselen duurden 1 jaar

Ik heb me dus vrijwillig onderworpen aan alle behandelingen, heb alles ondergaan,
heb alles aanvaard vooral, en ook meegewerkt en ook aan mezelf gewerkt;
dit tot op de dag van vandaag
(nog steeds doe ik alle dagen dezelfde slopende oefeningen- zoniet riskeer ik een extreem dikke arm door lymfoedeem, ook moet dat gebeuren als het moeilijk gaat of tegensteekt , ook als ik naar het werk ga -4/5den en 1dag vrijwilliger bij oncologie ;-) ) en geloof me : soms heb je daarvoor echt geen goesting !!! ;-) :-)

dus als dat alles kan behandeld/genezen/voorkomen worden zoals een virus, ....heel graag !!!!!!!
en liefst met volledige genezing (ik wens zeker niemand toe wat ikzelf allemaal meemaakte)
Yossam
Life kills//All the Sinners are Saints
piet
Toplid
Toplid

Berichtdoor piet » 25 Sep 2016, 10:10

Yossam,
Daar moet veel moed voor nodig geweest zijn.
Ik bewonder de mensen die ondanks alle pijn en miserie deze beproevingen ondergaan.
Helaas zijn er nog teveel ziekten waar de wetenschap nog machteloos tegenover staat.
Ik hoop echt dat we ooit kanker van het lijstje dodelijke ziekten kunnen schrappen.

De intuïtieve geest is een godsgeschenk, het rationele verstand een dienaar.
We hebben een maatschappij geschapen die de dienaar vereert en het geschenk is vergeten. (Albert Einstein)
Jupiter
Toplid
Toplid

Berichtdoor Jupiter » 26 Sep 2016, 13:50

Gelukkig ben je genezen, Yossam.
En mooi dat je nu zoveel voor de medemens, dier en natuur doet!
Yossam
Moderator
Moderator

Berichtdoor Yossam » 26 Sep 2016, 19:50

Bedankt Jupiter, Piet, iedereen,
een echte remedie met garantie tegen kanker bestaat er inderdaad niet,
wel ga je jezelf en je leven nadien meer in vraag stellen, dieper en echter leven,
alle overbodigheden gooi je noodgedwongen overboord...
en voor mezelf ben ik gewoon heel blij dat ik weer kan functioneren, werken, mensen helpen, nu echt weer helemaal deel mag uitmaken van de maatschappij der mensen en der geesten ;)
want vroeger lag de motivatie toch ietwat persoonlijker dan nu :)
Yossam
Life kills//All the Sinners are Saints
Denis
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Denis » 26 Sep 2016, 20:50

We zouden beter zoeken naar wat kanker veroorzaakt. Kanker komt steeds meer voor. Zo ook hartziekten en zaken zoals chronische vermoeidheid welke vroeger niet bestond.

Volgens mij heeft het veel te maken met atoomproeven en radioactief stof (die oa. de tabaksplant gretig lijkt te verzamelen)

Infinity
Toplid
Toplid

Berichtdoor Infinity » 26 Sep 2016, 21:50

Yossam vooreerst 'chapeau' voor de strijdlust die je hier aan de dag legde en veel sterkte en beterschap dat het nooit meer zo hoeft te worden.

Volgens mij zit radioactiviteit hier voor wat tussen.

Denis schreef:We zouden beter zoeken naar wat kanker veroorzaakt. Kanker komt steeds meer voor. Zo ook hartziekten en zaken zoals chronische vermoeidheid welke vroeger niet bestond.

Volgens mij heeft het veel te maken met atoomproeven en radioactief stof (die oa. de tabaksplant gretig lijkt te verzamelen)

Dat vind ik ook. De oorzaken trachten te vinden en aanpakken en niet de gevolgen.

Ik wist dat niet van de tabaksplant. Daarom veroorzaakt roken mogelijks ook kanker.
Denis
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Denis » 26 Sep 2016, 22:44

Infinity schreef:Ik wist dat niet van de tabaksplant.

Tabaksbladeren bezitten fijne haartjes waar het radioactief stof blijft inkleven. Dit is al lang verzwegen maar het verscheen destijds toch nog eens in de krant. Toen wetenschap nog minder te maken had met financiële giften voor de stimulering van het wetenschappelijk onderzoek. Nu doet men onderzoek vanwege het geld, soms voor de banaalste dingen. Vooral de farmaceutica profiteert hier erg van, zij kunnen alles onderzoek noemen.

Denis
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Denis » 27 Sep 2016, 23:30

Yossam schreef:Ooit was ik bijna 100 % ten prooi aan kanker, namelijk in 2005.

Dit zijn idd. zware vijanden om te bestrijden. Het vereist ook fysieke en geestelijke offers om te kunnen genezen en terugkeer te vermijden.

Heden ontstaat echter een nieuwe vijand die ook heel hard wordt om te bestrijden en totaal onbestrijdbaar zal worden wat de geneeskunde weer enorm naar beneden gaat halen.
De bacterie waartegen antibiotica (penicilline) niet helpt.
Zowel ik ben er bijna onder door van gegaan als mijn vrouw. Het betreft hier zelfs totaal verschillende voorvallen en met verschillende bacterieën. Bij mij was het MRSE en bij haar MRSI. Beide zijn zeer hardnekkig en niet uit te roeien wat betekent dat je de bacterie alleen maar kan onderdrukken tot het afweersysteem het een beetje overneemt maar het risico blijft heel het leven zitten. Zo ben ik al teruggevallen en zij meermalen. Mijn vrouw heeft vele jaren moeten vechten met 1 verwachtte dood waarbij ik opgebeld werd door de dokters om naar het universitair ziekenhuis te gaan wegens kritieke toestand. Men had haar opgegeven en wou me voorbereiden voor het einde. Zowel ik als haar moesten er bijkomende, levensreddende weinig kanshebbende zware operaties voor ondergaan.

Naast hartziektes en kanker komt een nieuwe ziekte aan die geen naam draagt omdat iedere agressieve bacterie resistent kan worden en dus dodelijk op snelle manier. De laatste peperdure speciale bewaarde nieuwe antibiotica wordt daarvoor uitzonderlijk uit de beveiligde ziekenhuisapotheek gehaald want het is de enige manier waarop je die kan verkrijgen. Het wordt echter steeds moeilijker zelfs met deze medicatie, om de vijand te verslaan. Laatste keer duurde het 1,5 jaar!

Binnen korte tijd zullen deze bacteriën even fataal EN BESMETTELIJK worden als tuberculose vroeger.

Er zijn virussen die bacteriën aanvallen (fagen) en alle hoop is nu daarop gericht maar men weet niet welke tegen welke bacterie. We zijn hier dus niet klaar voor. De farmaceutica is niet geïnteresseerd en doet geen onderzoek omwille van het feit dat een virus niet gepatenteerd kan worden en er dus niets mee te verdienen is.

Terug naar “Alternatief, mysterie, vreemde verschijnselen, andere”