September

Alternatieve onderwerpen zoals acupunctuur, hypnose, NLP, kruiden, healing, reiki, mindfulness en andere...
Ook andere onderwerpen die minder passen in bovenstaande topics maar wel iets met het alternatieve/mysterieuze/UFO te maken hebben kunnen hier terecht. Ook onderwerpen zoals astrologie en gelijkaardige.
Didho
Toplid
Toplid

September

Berichtdoor Didho » 24 Aug 2015, 07:57

Ik heb, ook al heeft dit een zeer relatieve waarde, eens tien kaarten getrokken op de komende maand september en geef hieronder mijn bevindingen. Uiteraard gaat het slechts om een globale lijn die ik aangeef.
Algemeen: Tweelingen en de Toren
Niet moeilijk te duiden, nietwaar? Veel tweestrijd, confrontaties en conflictsituaties doorheen de maand. Dit kan zowel systemen doen instorten, als enig inzicht en helderheid teweegbrengen.
Eerste week: Rad van fortuin, geflankeerd door Stier en de Hogepriesteres
Grote veranderingen en onzekerheid in verband met geld en financiële vooruitzichten, maar ook aardse veranderingen (aardbevingen, rampen), enzovoort. 10 plus 2 van de twee Tarotkaarten is 12 en de Gehangene vertelt dat er een groot gevoel van machteloosheid en afhankelijkheid heerst.
Tweede week:Jupiter, geflankeerd door Pluto en de Geliefden
Jupiter staat voor het buitenland en grensoverschrijdende ervaringen en dus voor verdergaande vluchtenlingenstromen en de poging die met macht (Pluto) enigszins onder controle te houden. Dit lukt niet of moeilijk en verder trachten veel landen de vluchtelingen op te vangen en hun verspreiding enigszins te kanaliseren (Geliefden).
Derde week: Ram, geflankeerd door Stier en Pluto.
Ram houdt verband met Mars en dus oorlogstoestanden, rondom geld, bezit en land (stier). Die ram- en Plutokaart staan lijnrecht tegenover mekaar, wat hevige aanvallen met daar tegenover gebruik of misbruik van macht kan betekenen. Een confronterende, explosieve en moeilijke of rusteloze week dus, die echter ook belangrijke transformaties kan teweegbrengen.
Vierde week: Boogschutter, geflankeerd door de Hogepriesteres en de Geliefden
Boogschutter staat opnieuw voor alles wat doelgericht en grensoverschrijdend is (ook voor geloof en fundamentalisme). De hogepriesteres toont zowel onzekerheid als enige bezinning en de geliefden zoekt naar oplossingen, een middenweg en harmonische keuzes. Het blijft een hevige week, maar met tevens een ietwat verzachtend aspect erbij. 2 plus 6 van de twee Tarotkaarten is 8 of de Gerechtigheid, wat wil zeggen dat er die week zeer belangrijke beslissingen worden genomen, knopen doorgehakt of overeenkomsten worden bereikt.
Ziezo, ik heb dus even mijn nek uitgestoken en vraag me nu af wat jullie voorvoelen voor de komende maand september. Hoe dan ook - dat weten we allemaal - wordt het een belangrijke en beslissende maand voor heel het wereldgebeuren!

Terug naar “Alternatief, mysterie, vreemde verschijnselen, andere”