Ervaringen

Aura-Oasis is een organisatie voor Studie van Paranormale Fenomenen
en Spiritualiteit. Hier kunnen algemene onderwerpen aan bod komen die iets met het paranormale te maken hebben.
Denis
Site Admin
Site Admin

Ervaringen

Berichtdoor Denis » 25 Jun 2016, 12:34

Wie heeft al ernstige paranormale experimenten geprobeerd of overtuigende zaken ervaren?

Misschien heb je ooit al geprobeerd lepels te buigen, te voorspellen, een spookhuis te bezoeken en/of er iets aan te doen, gependeld, uitgetreden, ouija...
Of misschien heb je ooit merkwaardig goede helderzienden geraadpleegd of zuiveringen laten doen...
Misschien heb je jezelf ooit laten behandelen, acupunctuur, healing...

Wat zijn je ervaringen? Had je geduld genoeg om de struikel en val periode om te zetten naar iets dat je lukte? Of was het iets dat je subtiel gemerkt had bij jezelf waar je mee ging experimenteren? (bijv. helderziendheid, dingen beïnvloeden, intuïtie, personen aanvoelen achter hun masker)
Ook spontane eenmalige ervaringen zijn welkom om te delen
Hoe meer we de stof onderzoeken, hoe meer ze verdwijnt onder onze ogen.

http://www.aura-oasis.be
http://www.facebook.com/groups/auraoasis
Infinity
Toplid
Toplid

Re: Ervaringen

Berichtdoor Infinity » 02 Jul 2016, 12:48

Ik ervoer tot destijds mijn grote verbazing een spontane uittreding en ben daar beginnen opzoekingen over doen en dat gewoonweg opnieuw proberen. Het was niet stuurbaar, maar na verloop van tijd kwam dat terug aan een frequentie van één uittreding om de 2 weken.

Mijn ervaring is, dat als je je er heel goed op afstemt, kan je vooruitgang boeken in paranormale ervaringen, zeker bij zaken als hypnose, telekinese en dergelijke. Maar dan moet je er niet 100%, geen 200% maar 500% mentaal op afgestemd zijn en er veel mee bezig zijn.
Te veel verstrooide aandacht zoals een heel druk leven of verslaafd zijn aan continu de sociale media af te schuimen bevorderen dit in de tegenovergestelde zin.

Volgens mij zou iedereen bvb hypnose kunnen leren of eigen worden, als je er maar in gelooft en je er ten volle mee bezig bent. Waarschijnlijk krijg je er langzamerhand hulp van bovenaf voor om er verder in te ontwikkelen.
There is nothing “paranormal” in the Universe, except our limited understanding of Nature. What we think we “know” on Earth now is just a tiny drop in the Ocean of Knowledge.
Yossam
Moderator
Moderator

Berichtdoor Yossam » 11 Jul 2016, 14:12

Waarschijnlijk krijg je er langzamerhand hulp van bovenaf voor om er verder in te ontwikkelen.
Infintity

Klopt alleszins, je hoeft je voor jezelf eigenlijk geen zorgen te maken; wel vertrouwen leren hebben in "bovenaf".

Als je zelf alles van jezelf geeft, komt er alle hulp op het nodige moment.
Yossam
Life kills//All the Sinners are Saints
Infinity
Toplid
Toplid

Berichtdoor Infinity » 11 Jul 2016, 21:02

Volledig akkoord Yossam. Met een geduldige en vredevolle instelling hoef je geen vrees te hebben van bovenaf. Je moet ze als je 'vriend' zien die je bijstaat doorheen het leven en waar je later ook deel van zal uitmaken.
There is nothing “paranormal” in the Universe, except our limited understanding of Nature. What we think we “know” on Earth now is just a tiny drop in the Ocean of Knowledge.
Denis
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Denis » 11 Jul 2016, 21:04

Omdat het onderwerp hypnose hier aangeraakt is wou ik toevoegen dat de SPR veel paranormaal onderzoek gedaan heeft op dat gebied. Dit is terug te vinden in Phantasms of the living. Je kan ook geestelijk één worden met de ander. De mogelijkheden zijn fantastisch en het is ook vandaar dat veel universitair paranormaal onderzoek bij deze fenomenen is begonnen, naar aanleiding van de bijzondere fenomenen die zich kunnen voordoen bij Mesmerisme (nu hypnose)
Wie de ebook wil kan ze me langs deze weg vragen. (2 volumes) Er is een hoofdstuk aan gewijd. Verder zeer interessante onderwerpen en diepgaand ernstig te nemen onderzoek. Boeiend maar niet zo ontspannend vanwege de taal.

Infinity
Toplid
Toplid

Berichtdoor Infinity » 12 Jul 2016, 21:26

Denis dit zou me zeker interesseren.
Denis
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Denis » 17 Jul 2016, 12:26

Ikzelf vind voorkennis die zeer gedetailleerd een bepaalde gebeurtenis in de toekomst beschrijft waarbij op het moment van ingeving geen enkele reden was om zoiets te veronderstellen, wel het meest fascinerend.

Ik heb er zo veel meegemaakt, evenwel niet van mezelf maar ik mag niet zeggen van wie. Ik kan je garanderen dat het geen uitspraken waren die op meerdere dingen konden slaan en op het moment dat de voorschouw zich voordoet zelfs ongelooflijk of fantastisch lijkt omdat er simpelweg nog geen herkenbare situaties zijn welke zoiets zouden kunnen veronderstellen of geloofwaardig te maken.

Dit zijn zeer overtuigende ervaringen als ze zoveel later ineens letterlijk waar blijken te zijn terwijl er geen enkele reden was voor een normale evolutie die verondersteld kon worden. (bijv. een plots ongeluk met duiding om wie het gaat en waardoor het gebeurde en die door de fout van iemand anders ontstond) Dit gebeurde in een situatie die op het moment van voorspelling nog totaal niet bestaat en met een persoon die we toen nog niet kenden.

Ik kan helaas geen onpersoonlijke voorbeelden geven die gedetailleerd genoeg waren om iedere twijfel of toeval uit te sluiten. Ik kan wel zeggen dat ik ze tot een jaar op voorhand vernam. Zelfs exacte datums zijn er soms bijgegeven en uitgekomen.

Tot hiertoe vind ik het nog steeds moeilijk om te begrijpen hoe iets kan waargenomen worden dat nog moet gebeuren. Hoe kunnen we zoiets begrijpen vanuit ons aards bewustzijn?

Infinity
Toplid
Toplid

Berichtdoor Infinity » 23 Jul 2016, 12:55

Denis schreef:Tot hiertoe vind ik het nog steeds moeilijk om te begrijpen hoe iets kan waargenomen worden dat nog moet gebeuren. Hoe kunnen we zoiets begrijpen vanuit ons aards bewustzijn?

Gezien blijkt dat ruimte en tijd onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, is hetgeen nog moet gebeuren er ook al, zij het op enige tijds afstand van nu. Dan moet het mogelijk zijn om gebeurtenissen die zich in de toekomst voltrekken door te krijgen. Het precieze mechanisme dat er achter zit hoe iemand dat kan doorkrijgen gaat mijn denken te boven. Het is precies bewust worden van iets dat plots binnen komt in je geest.

Terug naar “Paranormaal”