Poltergeist aan't werk?

Aura-Oasis is een organisatie voor Studie van Paranormale Fenomenen
en Spiritualiteit. Hier kunnen algemene onderwerpen aan bod komen die iets met het paranormale te maken hebben.
Infinity
Toplid
Toplid

Re: Poltergeist aan't werk?

Berichtdoor Infinity » 03 Dec 2015, 01:58

Psychic schreef:Als je goed kijkt in dit zeer korte filmpje zie je in de spiegeling van de zwarte autolak aan de rechtse
autodeur iets lopen dat wetenschappelijk gezien niet bestaat, psychologisch gezien een andere verklaring van incest krijgt en psychiatrisch gezien ligt aan verstoorde dopaminereceptoren in je hersenen, want je hebt immers hallucinaties want geesten bestaan niet.
https://www.youtube.com/watch?v=jnFDt-kjy54

Een heel bewijskrachtig filmpje, ondanks alle tegengas van vermomde sceptici chapeau om dit te delen van NQGhosthunter. Laat je niet kisten door de sceptici. Publiceer maar volop je eigen ervaringen.
There is nothing “paranormal” in the Universe, except our limited understanding of Nature. What we think we “know” on Earth now is just a tiny drop in the Ocean of Knowledge.
Infinity
Toplid
Toplid

Berichtdoor Infinity » 03 Dec 2015, 02:01

Pisces49 schreef:... toch aanstellerig betweterig meenden te moeten overkomen in de aard van IK geloof alleen wat IK zie.

Ah laat deze mensen in hun onwetendheid. Beste is daar geen energie aan te verspillen.
There is nothing “paranormal” in the Universe, except our limited understanding of Nature. What we think we “know” on Earth now is just a tiny drop in the Ocean of Knowledge.
Serenity
Toplid
Toplid

Berichtdoor Serenity » 07 Dec 2015, 17:37

Het is echt erg hoe deze mensen zich in bochten moeten vringen om een voor hun passende verklaring te vinden. Moet toch erg vermoeiend zijn hahaha :lol:
~~Niets is ooit gemakkelijk...~~ De kracht in jezelf ! ~~
Infinity
Toplid
Toplid

Berichtdoor Infinity » 10 Dec 2015, 19:38

Ik maak me der al lang niet meer druk in Serenity. Hoe sceptici denken kan me gestolen worden. Ik heb niets met hen te maken en geloof waar ik zelf heilig van overtuigd ben.
Psychic
Toplid
Toplid

Berichtdoor Psychic » 19 Jan 2016, 22:46

De Australische fotograaf heeft een video gemonteerd met beelden van 3 camera's die hetzelfde registreren. Het is wel allemaal gebaseerd op het oude materiaal van zijn geestfenomenen destijds.
https://www.youtube.com/watch?v=xm4JEhdjg8I&feature=em-uploademail
Infinity
Toplid
Toplid

Berichtdoor Infinity » 20 Jan 2016, 00:02

Ik heb dus het filmpje waarin de poltergeist met de stofzuiger aan het 'werken' is gebonden Poltergeist Activity - 11AUG2011 - NQGHOSTHUNTER.

Het begint vanaf 2:00.
Psychic
Toplid
Toplid

Berichtdoor Psychic » 22 Jan 2016, 15:38

Eindelijk weer een nieuwe video, blijkbaar in een nieuwe woning. De geest gaat dus mee met hem. https://www.youtube.com/watch?v=PNIxSqWgp1E&feature=em-uploademail
Infinity
Toplid
Toplid

Berichtdoor Infinity » 23 Jan 2016, 10:11

Dan is het een geest die rond hem hangt, een persoonsgebonden geest zou je zeggen.
Psychic
Toplid
Toplid

Berichtdoor Psychic » 23 Jan 2016, 13:43

Infinity schreef:een persoonsgebonden geest zou je zeggen

Dat weet ik niet. Het lijkt alleen wel zo maar er zijn er ook die iemand achtervolgen zonder eraan gebonden te zijn. Zoals iemand die het na de dood nog iemand wil achtervolgen uit agressie bv. In dat geval zou hij die persoon dan in dit leven nog gekend hebben en die moet zich op een of andere manier benadeeld of onheus behandeld gevoeld hebben.

Een persoonsgebonden geest is meestal anders en gaat meer persoonlijk proberen werken, ongewenste aanrakingen bv. (Deze dingen zijn dus geen psychose) Vaak gaat het ook om aantrekkelijke personen waarvoor een seksuele aantrekking bestaat of die men niet heeft kunnen loslaten.

Als je goed kijkt naar de poltergeistfenomenen en gadeslaat wat er allemaal gebeurt zou je denken dat die zijn aandacht wil trekken. Hij was het die hem opmerkte in die keldergarage. Anderen leken hem geen aandacht te geven. Dat zou een motief kunnen zijn.

Het zou ook kunnen dat die geest algemeen aan de wereld probeert te tonen dat geesten bestaan. Aangezien die fotograaf hem begon te filmen is dat natuurlijk wel de ideale manier om daar heel veel mensen bewust van te maken. Dit zou ook de interesse kunnen verklaren van de geest voor de computer en ander foto/filmmateriaal van die fotograaf. Misschien wil hij weten wat hij laatst met het opgenomen materiaal gedaan heeft.
Infinity
Toplid
Toplid

Berichtdoor Infinity » 24 Jan 2016, 12:28

Psychic schreef:Het zou ook kunnen dat die geest algemeen aan de wereld probeert te tonen dat geesten bestaan. Aangezien die fotograaf hem begon te filmen is dat natuurlijk wel de ideale manier om daar heel veel mensen bewust van te maken. Dit zou ook de interesse kunnen verklaren van de geest voor de computer en ander foto/filmmateriaal van die fotograaf. Misschien wil hij weten wat hij laatst met het opgenomen materiaal gedaan heeft.

Dat zou heel goed kunnen. De geest heeft zeker door dat deze man een amateurfotograaf is. Hij loopt zelfs voorbij de camera alsof hij hoopt dat hij in beeld verschijnt.

In dit filmpje zie je dit. Ik vind dit één van de beste en krachtigste filmpjes omdat je de geest echt op beide camera's ziet vanuit twee verschillende oogpunten.

Poltergeist Activity - 30NOV10 - poltergeist caught on two cameras - NQGHOSTHUNTER.
Psychic
Toplid
Toplid

Berichtdoor Psychic » 24 Jan 2016, 12:45

Even corrigeren, hij is professioneel fotograaf.
Dit is natuurlijk iets heel anders dan filmen van geestfenomenen. Het was echter diegene die hem leek op te merken en wiens aandacht hij kon trekken zonder dat hij zijn schouders optrok.

Het zonet aangehaalde filmpje is idd. wel een "Heilige graal" van iedere spokenjager. NQGhosthunter is echter professioneel genoeg om het verschil te kennen tussen stoforbs en andere zoals op heel veel websites als bewijs voor geesten worden gezien. Ik noem het een bewijs van er niets van te kennen.

Zo'n mooi afgetekende en gefilmde transparante figuur en zeker met 2 camera's is zeker heel wat overtuigender. Nu ja, velen zullen blijven fake roepen. Dit zijn degenen die menen dat ze het universum kunnen verklaren op basis van materiële trucjes en toevalligheden. Dit wijst alleen op een beperkte geest die niet objectief is.
Infinity
Toplid
Toplid

Berichtdoor Infinity » 24 Jan 2016, 22:49

Psychic schreef:Nu ja, velen zullen blijven fake roepen. Dit zijn degenen die menen dat ze het universum kunnen verklaren op basis van materiële trucjes en toevalligheden. Dit wijst alleen op een beperkte geest die niet objectief is.

OK, sorry, hij is dus professioneel fotograaf, inderdaad hij heeft hele overtuigende beelden geschoten die onbetwistbaar aantonen dat poltergeistfenomenen bestaan.

De fake roepers zijn opnieuw degene die wat af breken en geen andere overtuigende argumenten in de plaats weten te zetten. In ieder geval mogen deze figuren gewoon genegeerd worden, deze hebben mogelijks een verborgen agenda. Meestal mensen die niet echt te identificeren vallen in de zin van een reputatie opbouwen op Youtube, maar gewoon wat roepen in de commentaar sectie en daarna weer spoorloos weg zijn. Eigenlijk zou het beter zijn om bij zulke filmpjes de mogelijkheid tot commentaar op Youtube uit te zetten.
Psychic
Toplid
Toplid

Berichtdoor Psychic » 25 Jan 2016, 13:28

Deze dingen zijn dus wel echt. Doorheen vele jaren en de vrij bekende vereniging aura-oasis ben ik dikwijls gevraagd bij mensen die met een dergelijk probleem zaten. Je moet dan wel al geluk hebben dat er ook net dingen gebeuren als je er bent maar ik heb er meegemaakt onder mijn eigen ogen en zonder dat ik de kamer had verlaten.

Zo vaak als bij Mellowb1rd en zo geweldig nu evenwel wel niet. Meestal gaat het wel om meer gewonere geestfenomenen al heb ik toch ook al minimaal duidelijk één erg agressieve meegemaakt waar ik duidelijk gevaar liep.
De mensen die er woonden hadden het maar pas enkele maanden toegewezen gekregen en zijn er gevlucht met contractbreuk. Degene die erna het pand bewoonden hebben alle hetzelfde gedaan.
Ook voor dat degene die me gevraagd had er woonde was er een hele geschiedenis van huurders, allemaal kort.
Goed, dit gaat nu wel om die agressieve die ook provocerende dingen deed.

Meestal zijn geestfenomenen rustiger. Het is hoe dan ook negatief om daar te blijven mee zitten. Zelfs als ze heel braaf zijn en antwoorden op vragen die je stelt met hoorbare geluiden, onttrekken ze veel energie van bewoners maar ook van elektriciteit en verwarming.

Deze dingen bestaan 100% zeker maar je moet dit zelf meegemaakt hebben. Sceptici daag ik uit om een tijd in de woning waar ik het net over had, te gaan wonen. Doe je portefeuille mee want het energieverbruik is daar echt niet te doen. De meermaals vervangen gasmeter begint soms zo door te draaien zonder dat de ketel brandt. Meestal zit je daar natuurlijk niet op te kijken maar het is wel gezien omdat het een meter met een ronde ledcijfer display is.
Woud
Toplid
Toplid

Berichtdoor Woud » 25 Jan 2016, 16:08

Denis

Bij mij thuis zijn er ook entiteiten aanwezig. Het gebeurt niet regelmatig, pak eens per maand komt er iemand langs waardoor ik het ook koud krijg.

Ik had eens een keer bezoek en de persoon die bij me was voelde ook goed hoe de temperatuur daalde terwijl de verwarming eigenlijk al heel hoog stond.

Maar het is blijkbaar iemand die hier niet altijd is, maar af en toe eens langskomt.

Maar die koude is nog te verdragen. Toen mijn grootmoeder stierf en we aan haar bed stonden voelden we met drie personen een ijzige vlaag langs ons komen rond de middag was dat. Dit is echt niet te vergelijken met wat ik vooraf schreef. Dat was net alsof we in een grote vriezer stonden. Ook heel opmerkelijk dat we het gelijktijdig voelden.
Die nacht is ze gestorven.
Psychic
Toplid
Toplid

Berichtdoor Psychic » 25 Jan 2016, 17:07

Woud schreef:Toen mijn grootmoeder stierf en we aan haar bed stonden voelden we met drie personen een ijzige vlaag langs ons komen rond de middag was dat. Dit is echt niet te vergelijken met wat ik vooraf schreef. Dat was net alsof we in een grote vriezer stonden.

Zo'n ijzige verkoeling wijst idd. op een geest. (of een open deur in de winter 8-) )
Het is hier echter wel vreemd dat een aardse geest bij je grootmoeder kwam. Normaal krijgt men vaak al bezoek van voorgegane overledenen vanuit het geestenrijk en die geven geen temperatuurwijziging. Er moet ook nog een aardse entiteit bij geweest zijn.

Betreft die entiteit van bij u, dat hadden we voorheen al gezegd. Daar heb je wel goede duidelijke aanwijzigingen voor.
Ben je soms abnormaal moe?
Woud
Toplid
Toplid

Berichtdoor Woud » 25 Jan 2016, 17:46

Nee kan niet zeggen op de dagen dat ik vrij ben en kan uitrusten van mijn werk dat ik extreem zwaar vermoeid ben.
Woud
Toplid
Toplid

Berichtdoor Woud » 25 Jan 2016, 19:14

Psychic schreef:
Woud schreef:Toen mijn grootmoeder stierf en we aan haar bed stonden voelden we met drie personen een ijzige vlaag langs ons komen rond de middag was dat. Dit is echt niet te vergelijken met wat ik vooraf schreef. Dat was net alsof we in een grote vriezer stonden.

Zo'n ijzige verkoeling wijst idd. op een geest. (of een open deur in de winter 8-) )
Het is hier echter wel vreemd dat een aardse geest bij je grootmoeder kwam. Normaal krijgt men vaak al bezoek van voorgegane overledenen vanuit het geestenrijk en die geven geen temperatuurwijziging. Er moet ook nog een aardse entiteit bij geweest zijn.

Betreft die entiteit van bij u, dat hadden we voorheen al gezegd. Daar heb je wel goede duidelijke aanwijzigingen voor.
Ben je soms abnormaal moe?

De deur die stil open gaat is ook nog een raar fenomeen in aanwezigheid van bezoek.
Ik ben het ondertussen al gewoon. Al kan ik me er soms wel aan ergeren.
Soms is het wel handig als je zelf de deuren niet moet openen. ;)
Psychic
Toplid
Toplid

Berichtdoor Psychic » 25 Jan 2016, 19:58

Woud schreef:Soms is het wel handig als je zelf de deuren niet moet openen.

Zo'n dingen toch eens opschrijven zou ik zeggen zodat je een lijst opbouwt.
Of nog eens een opname maken?
Infinity
Toplid
Toplid

Berichtdoor Infinity » 27 Jan 2016, 07:01

Dag Woud, kan je eens een dagboek maken met bovennatuurlijke verschijnselen die bij jou thuis gebeuren? Getekend met datum en uur en wat je vastgesteld hebt.

Het zou kunnen dat je daaruit leert wat de bedoeling is.
Infinity
Toplid
Toplid

Berichtdoor Infinity » 20 Feb 2016, 01:47

NQGhosthunter heeft weer een aantal heel interessante video's online gezet. Een aanrader om die man te volgen op youtube. Die geest is meegekomen in zijn nieuwe huis.

De opmerkelijkste video's:

Poltergeist Activity 07FEB2016.
Hier zie je de poltergeist in beeld. Je hoort ook een laagfrequent 50Hz brom geluid door komen wanneer de geest in de buurt komt. Waarschijnlijk heeft hij een nieuwe camera. Het lijkt aan manier waarop de elektronica geïmplementeerd is te liggen dat de brom doorkomt. Ook op andere video's keert het brom geluid terug als de camera in de buurt komt waar de verschijnselen zich afspelen. Dat hebben we nog niet eerder gezien.

Poltergeist Activity-15FEB2016.
Daar zijn EVP's te horen. De geest lijkt iets van 'no' te antwoorden op de vraag 'Do you ever gonna leave?'.

Terug naar “Paranormaal”