Geest in mijn lichaam ????

Aura-Oasis is een organisatie voor Studie van Paranormale Fenomenen
en Spiritualiteit. Hier kunnen algemene onderwerpen aan bod komen die iets met het paranormale te maken hebben.
dvdg60

Geest in mijn lichaam ????

Berichtdoor dvdg60 » 20 Aug 2018, 23:20

Ik ben dvdg man van 50 jaar.
Ik kan nergens terecht met mijn verhaal, omdat het ongelofelijk is.
Het is nu al een maand bezig dat ik ongecontroleerde bewegingen maak.
Telkens ik ga slapen voel ik een warme stroom mijn lichaam binnenlopen.
Het begint vanaf mijn voeten tot aan mijn hoofd.
Soms heb ik zeer sterke tintelingen over gans mijn lichaam.
Na een tijd minderen de tintelingen.
Regelmatig voel ik een prik en dan weet ik ondertussen, dat er een arm of been zal bewegen.
Als ik me laat meeslepen en me volledig ontspan gebeurt het dat mijn armen mijn lichaam strelen en knuffelen.
Ik besef dat ik niets doe en mijn armen ongecontroleerd bewegen.
Het klinkt zeer gek, maar het is een feit.
Ik was de eerste om te zeggen dat geesten niet bestaan, maar ondertussen denk ik er anders over.
Ik heb het gevoel dat er een geest in mijn lichaam kruipt.
Ik hoop dat jullie me niet zot verklaren en me misschien iets meer daarover kunnen vertellen.
Groeten dvdg
Denis
Site Admin
Site Admin

Re: Geest in mijn lichaam ????

Berichtdoor Denis » 21 Aug 2018, 09:48

De trillingen zijn bijna zeker de zogenaamde vibraties die vooral optreden vlak voor een uittreding.

De eerste vraag die ik me stel is of je ergens geweest bent waar je die geest kan hebben opgedaan. Dit kan bijvoorbeeld een bezoek zijn aan een plaats zoals een gevangenis waar zelfmoorden of moorden zijn gebeurd. Zo ken ik iemand die dat heeft opgedaan bij een bezoek aan de Alcatraz gevangenis. Je hoeft daarop op datzelfde moment niet meteen iets van gevoeld te hebben.

Heb je ooit een partner op een dramatische manier verloren?

Of heb je het gevoel dat het een man is die dat doet?
Hoe meer we de stof onderzoeken, hoe meer ze verdwijnt onder onze ogen.

http://www.aura-oasis.be
http://www.facebook.com/groups/auraoasis
dvdg60

Berichtdoor dvdg60 » 21 Aug 2018, 20:48

Bedankt om mijn verhaal ernstig te nemen.

Wie heb ik van mijn familie moeten afgeven die me dierbaar was?:
- 3 Jaar geleden is mijn moeder overleden in het ziekenhuis.
Mijn moeder was dement en zat in het ziekenhuis te wachten tot wanneer er een plaats vrij kwam in een tehuis.
Al meer dan een halfjaar en nog steeds geen plaats vrij. Op een dag is mijn moeder plots overleden omdat ze slecht zou gereageerd hebben op een slaappil.
Dit was de uitleg van de dokter, maar ik denk dat ze mijn moeder hebben opgeruimd om terug een bedje vrij te hebben.
Dit is mijn gevoel, maar ik kan het natuurlijk niet bewijzen.
- mijn schoonvader was zeer depressief en heeft 7 jaar geleden zelfmoord gepleegd.

Beide overlijdens lijken mij toch te lang geleden om deel uit te maken van wat ik nu ervaar.

Maar niet te min heb ik toch geprobeerd om te praten met de geest. Ik heb inderdaad eens gevraagd "mama ben jij het?"
Maar alle pogingen tot communiceren leveren niets op.
Ik heb al meermaals gevraagd "hé geestje ... kan ik je helpen?" Maar geen reactie ... niets.

Denis, Ik heb begrepen, dat u kunt communiceren met geesten. Krijg je dan een duidelijk antwoord terug of op welke manier praat u met geesten?
Ik zie geen geest, zie niets bewegen, hoor niets en ruiken ... misschien .

Ik weet niet of de geest een man of vrouw is.
Ik hoop dat het geen man is die me uren lang knuffelt.
Toch heb ik al een paar keer een reuk waar genomen.
Die reuk is echt niet vrouwelijk. Het stinkt zelfs. In het begin dacht ik zelfs dat ik een nieuwe lijfgeur aan het krijgen was.
Nu denk ik dat het te maken heeft met die geest, maar die geur is niet altijd aanwezig wanneer de geest er is en dat begrijp ik niet goed.
Hoe kan ik die geur omschrijven? Heeft u al eens een abces uitgedrukt? Kan behoorlijk stinken hé?
Wel, daar kunt u het mee vergelijken.

Ik ben ook een soort dagboek beginnen schrijven met de gebeurtenissen die ik meemaak tijdens mijn nachten.
Ik moest ergens mijn verhaal kwijt.
Daarin beschrijf ik mijn gevoelen zoals angst en het onwetende die ik meemaak.
Er gebeuren ook dingen die ik in gans mijn leven nog niet heb gedaan of heb ervaren of zou durven aan denken.
In vele dingen voel ik me zeer gegeneerd en is het alsof ik mijn vrouw bedrieg terwijl ze naast me ligt te slapen.
Ik heb 100.000 vragen van wat er met me gebeurd.
Ik vraag me af of het gevaarlijk is een geest toe te laten in mijn lichaam of moet ik me daar tegen verzetten?
Ik ben wel nieuwsgierig naar wat nog komen zal en tegelijkertijd ben ik bang van wat nog zal gebeuren.
Denis
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Denis » 22 Aug 2018, 12:12

Eerst moet worden nagegaan of er je echt iemand gebruikt en of er dus een geest aanwezig is.
Ik denk niet dat het je moeder zal zijn maar zeker weet ik dat natuurlijk niet.

Communiceren met geesten vraagt wat kennis. Ik doe dit tegenwoordig ter plaatse met EVP bij stilte-opnames, dus geen radiomethodes voor dit type communicatie . Zie en luister ophttp://www.aura-oasis.be/website/electronic-voice-phenomena-bandstemmen-evps-mp3/

Dit gaat echter niet lukken als je daar te weinig van kent. (of als er geen geest is) De stemmen kunnen bijkomende informatie geven maar in de meeste gevallen is het geen gesprek met duidelijke antwoorden. De stemmen zijn kort en beantwoorden niet alle vragen. Je moet het doen met de resultaten die er zijn. Vaak helpt dit wel om "iets" te weten.

Een reuk kan wel door een geest komen. Meestal gaat het dan om een erg kenmerkende geur waaraan je mogelijk iemand kan herkennen als je die gekend hebt.

Een geest wordt vaak toegelaten omdat men meent dat het een goede is, omdat men behoeftes heeft, omdat deze helpt beschermen, lief is enz... Men weet echter niet wie die geest is en deze probeert dus op die zoetgevooisde manier toegang te verkrijgen. Je laat dit dus beter niet toe in het begin. Daarna lukt het vaak niet meer om af te sluiten.

Niet toelaten dus, men komt hier altijd bedrogen uit.

Dit zijn altijd complexe kwesties waar een geest al toegang op iemand heeft, helaas...

Denis
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Denis » 22 Aug 2018, 20:29

Ik denk dat je best in onze groep ook kijkt. Daar zijn een aantal mensen te vinden die het fenomeen dat jij ervaart ook hebben. Dit topic is daar nu vrij recent actief. https://www.facebook.com/groups/auraoasis/

dvdg60

Berichtdoor dvdg60 » 22 Aug 2018, 23:43

Als het geen geest is ... wat kan het dan anders zijn?

Vandaag is hij mee gaan werken.
Vooral tijdens het rijden van klant naar klant heb ik meermaals zijn aanwezigheid gevoeld.
Regelmatig tintelingen hier en daar op mijn lichaam en ook die prikjes hier en daar.
Ik heb vandaag in de auto veel en luidop tegen hem gebabbeld.
Voordien heb ik alleen gebabbeld in mijn gedachten tot de geest. (zonder antwoord natuurlijk)
Vandaag dus luidop. Ik heb telkens gezegd waar ik die prikjes voelde en gevraagd wat hij van plan was.(dikwijls gedacht "met wat ben ik bezig??")
Hem ook meegedeeld dat het gevaarlijk is mij te storen terwijl ik de auto bestuur.

Misschien weet ik de oorzaak van dit ganse gebeuren.
Ik ben namelijk een maand geleden begonnen met ontspanningsoefeningen om goed in slaap te vallen.
Mijn benen en armen worden dan zo licht dat ze soms omhoog komen.
Soms heb ik het gevoel dat ik zo licht wordt alsof ik bijna ga zweven.
Misschien is dat de aanzet geweest van dit gebeuren???

Ik ben gaan zien op Facebook.
Ik zag niet veel, maar ik heb op lid worden gedrukt.
Van Facebook ben ik wel een beetje bang wat privacy betreft.
Denis
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Denis » 23 Aug 2018, 10:21

Het beste is om zelf alle communicatie met die geest te mijden. Daarmee word je toegankelijker voor hem. Afsluiten is de weg die je moet proberen volgen, wel volledig afsluiten, afkeuren, niet op reageren...
De nodige communicaties kunnen wel gedaan worden door iemand anders en met andere intenties zoals om meer informatie te verkrijgen teneinde een oplossing te proberen vinden.

Ik denk dat die geest tot je is kunnen komen door een bijna uittreding zoals bv. een ontspanningsoefening tot en met vibraties. Dit zijn immers het signaal dat je geestelijk lichaam aan het loskomen is van je fysieke lichaam. Herken je dit, dan zal die geest wel op die manier in je aura kunnen komen zijn.

Als dat zo zou zijn, kan je de oefeningen beter stoppen. Als je dit niet herkent, doe dan rustig verder.

Kan het zijn dat je aanvankelijk eerst zelf toelating hebt gegeven voor deze beginnende attentie? Dit ontstaat immers meestal op deze manier.
Onderscheid je verschillende geesten of is het er één?

dvdg60

Berichtdoor dvdg60 » 23 Aug 2018, 22:48

De ontspanning voelde goed aan en het einde van de ontspanningssessie ken ik niet, omdat ik al slaap.
Mijn vrouw zegt dat dit soms na 5 minuten niet meer antwoord op een vraag dat ze stelt.

Ik laat me soms gaan, zodat ik me zo licht voel als een pluimpje.
Dan kan het wel zijn dat ik tintelingen voel, maar ik denk niet dat dit vibreren is.
Ik weet niet goed wat ik me moet voorstellen wat vibreren is.
Ik denk niet dat ik mijn lichaam al heb verlaten.
ik heb zeker nog niet mijn lichaam zien liggen en zeker nog niet door andere ruimtes gezweefd.

Ik weet niet of ik altijd bezoek krijg door dezelfde geest.
Het voelt wel altijd hetzelfde aan.
Meestal is mijn bed nat van het zweet. Tweemaal heb ik vastgesteld dat mijn zweet stonk als de pest.
Is die stank een teken dat het een andere geest was???
Ik weet het niet.

Ik het de voorbije nacht goed geslapen, dus geen last gehad van meneer de geest.
Ook overdag heb ik geen last gehad.
MAAR !!!
Ik zat daar net met mijn gezin naar een film te zien en de ene prik na de andere kwam.
Ik heb wel tientallen prikken gekregen. Dit belooft geen goede nacht te worden.
Terwijl ik dit hier aan het schrijven ben voel ik zijn aanwezigheid door tintelingen in mijn onderbenen en nu en dan een prik.
Het zal slapen gaan zijn met een klein hartje.
Ik heb nog nooit zoveel prikken gekregen als nu. Hopelijk wordt het niet erg en kan ik morgen schrijven wat er is gebeurd.
De prikken doen geen pijn. Het is alsof er een mug in je huid prikt. Ik heb soms de neiging om het insect weg te jagen. Maar als ik kijk naar de plek waar de prik was, is er helemaal niets te zien. Het is meneer (of mevrouw) de geest die met me bezig is.

Zelf praten met de geest is dus af te raden hé??
Moet ik dan hulp zoeken bij een medium of nog wat afwachten?
Het zou ook kunnen dat de geest op een bepaalde dag weg is.
Ik weet dat er een geest aanwezig is en dat zal hij toch niet zo fijn vinden hé?
Zou hij niet liever bij mensen zijn die het niet beseffen dat er een geest is en aan hun zelf twijfelen en denken dat ze zot worden?

...
Denis
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Denis » 24 Aug 2018, 09:43

Het vibreren vlak voor een uittreding is wel heviger en oncomfortabel. We treden echter wel soms ook onbewust uit tijdens de slaap.

Wanneer krijg je de ervaringen, vanaf je in je bed kruipt of dichter bij de slaap aan?

dvdg60

Berichtdoor dvdg60 » 24 Aug 2018, 16:34

De nacht is goed verlopen.

Ik ga in bed liggen en na 2 a 3 minuten begint stilaan die stroom via mijn voeten mijn lichaam binnen te lopen.
Daarna komen er tintelingen in mijn onder benen en die kunnen soms oplopen over gans mijn lichaam.
ik gebruik het woordje "stroom", want ik weet niet goed hoe ik het anders moet noemen.
Het is alsof er low water via mijn voeten mijn lichaam binnen loopt.
Het voelt zelfs goed aan, stilaan komen dan de tintelingen.
Als ik dat +- 5 min. toe laat voel ik mijn armen anders worden.
Een raar gevoel van machteloosheid, dan is het bijna zover dat mijn armen zullen bewegen.
Het is wel spannend om aan te zien wat mijn armen of benen gaan doen.
Onlangs was mijn linker arm al een ganse tijd mijn borstkas aan het strelen en plots ging mijn rechter arm naar mijn linker zij en mijn linker arm naar mijn rechter zij en ze klemden stevig mijn borstkas vast. Het leek sterk of dat ik een stevige knuffel kreeg.

Dit alles wat ik hierboven beschrijf is altijd wanneer ik op mijn rug lig.
De voorbije nacht is dus goed verlopen en ik heb die stroom niet lang toe gelaten en me op mijn zij gedraaid.
Ik voelde steeds zijn aanwezigheid, maar het bleef rustig.

...
Denis
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Denis » 24 Aug 2018, 21:49

Je zegt "als ik dat 5 minuten toelaat" begint het. Dan denk ik dat je dat beter niet meer toelaat dan. Ik denk toch ergens een verband te zien met een astrale projectie maar het klopt niet geheel. Het lijkt of de ander zo binnen komt als ik je beschrijving lees.

dvdg60

Berichtdoor dvdg60 » 24 Aug 2018, 23:05

Het is wanneer ik gewoon op mijn rug lig. Dan begint het na een aantal minuten. T'is al ver gekomen dat ik al niet meer gewoon op mijn rug mag liggen. Ik laat het eigenlijk niet toe ... het begint gewoon. Alleen heb ik de laatste dagen ondervonden dat ik minder last heb als ik op mijn zij ga liggen.
dvdg60

Berichtdoor dvdg60 » 24 Aug 2018, 23:32

Ik ga hier mijn eerste ervaringen plaatsen die ik ongeveer 1 maand geleden heb meegemaakt.
Ik heb alles opgeschreven in een dagboek.
Hier een eerste deel van mijn dagboek:

De laatste tijd probeer ik me te ontspannen voor ik ga slapen.

Ik heb geleerd hoe het moet om je extra te ontspannen om zo gemakkelijk in te slapen.

Het is zo, wanneer ik goed bezig bent, beginnen mijn armen en benen te tintelen en worden zeer licht.

Na enige tijd kunnen mijn armen en benen zo licht aanvoelen dat ze werkelijk om hoog komen zonder moeite te doen.

Ik ervaar dat als een leuk gevoel en ja veel meer herinner ik mij niet, wat wil zeggen dat ik vlug inslaap.

Mijn vrouw heeft dit al bevestigd dat ik na 5 min. niet meer reageer op wat ze zegt.

Ik ben naar Frankrijk op reis geweest en daar heb ik ook die ontspanningstechniek toegepast.

Daar is er wel iets heel vreemd gebeurd.

Juist na of op het laatst van mijn ontspanningstechniek bewoog fel mijn linker arm.

Ik was daardoor terug half wakker, vreemd... maar gaf er weinig aandacht aan. (op de klok stond 22u30)

Niet veel later bewoog mijn rechter been en kwam traag tot ongeveer 90 graden gesterkt omhoog en na +- tien seconden terug traag naar beneden.

Dat was heel vreemd en was daardoor klaar wakker.

Mijn armen en benen werden meermaals verlegd van positie.

Ik heb me dikwijls de vraag gesteld "ben ik nu aan het dromen?"

Plots plooien mijn benen en werden mijn beide voetenzolen tegen elkaar gebracht, zoals in kleermakerszit, en werden dan stevig tot tegen mijn achterwerk gedrukt.

"Wat is me dat????"

Toen voelde ik op mijn beide knieën een druk die stilaan toenam en mijn beide benen werden verder open gedrukt.

Ik ben niet zo lenig en de druk nam zo hard toe dat ik bijna riep dat het pijn deed, want mijn gewrichten konden gewoon niet meer verder.

Ik heb het ook gezegd, maar niet luidop, want mijn vrouw lag naast me te slapen.

Zeer langzaam verminderde de druk op mijn knieën tot ik geen druk meer voelde.

Ik was vol verbazing, want ik besefte toen dat het niet mogelijk is jezelf dit aan te doen en ook niet mogelijk was het na te doen zonder hulp.

Na een kleine pauze van +- 5min bewogen mijn benen terug en werden ze gestrekt tegen elkaar plat op bed gelegd.

Na een tiental seconden kwamen mijn beide benen traag naar om hoog.

Mijn benen bewogen verder en verder naar mijn hoofd toe tot dat mijn linker knie naast mijn linker oor was en mijn rechter knie naast mijn rechter oor.

Vol verbazing dacht ik, "Wat is dat ??? zie me hier nu liggen???".

Die druk op mijn hielen was zo groot en mijn houding zo absurd dat het niet mogelijk was dit zelf te doen zonder hulp.

En terug zei ik in gedachten,"stop !! ik kan niet verder !"

Na enig tijd kwamen mijn benen terug traag naar beneden en lag ik daar te kijken met grote ogen vol verbazing en 100.000 vragen, "wat is dat ????"

Alles gebeurd traag, want mijn benen tillen tot aan mijn hoofd duurde toch +- 1 minuut.

Ik kon niet meer slapen van verbazing en een tijd nadien begon het opnieuw.

Toen heb ik iets vastgesteld. Voor aleer er iets gebeurd met mijn lichaam voel ik eerst ergens op mijn lichaam een kleine prik.

Alsof er iemand voorzichtig met een naald zou prikken, niet dat het pijn doet, maar die prik is er wel.

Na die prik lig ik geduldig af te wachten en zien welk deel van mijn lichaam zal bewegen.

Mijn rechter been gleed uit het bed en raakte de grond.

Ik dacht "wat komt er nu??"

Je geloofd het niet ... Mijn ander been volgde en mijn lichaam kwam recht.

Niet te geloven, zeer traag, maar ik begon de slaapkamer te verlaten en enige tijd nadien stond ik in de keuken. (+-5min)

Toen ik in de keuken was en mijn lichaam stopte met wandelen dacht ik "en wat nu???"

Ik stond daar maar te staan en +-1 min later begon mijn romp stilletjes van links naar rechts te bewegen.

Het gevolg daarvan was dat mijn beide armen lichtjes begonnen te slingeren van links naar rechts.

Eerst was het zachtjes en bewogen mijn armen een klein beetje.

Stilaan begon mijn romp heviger te bewegen en plots had ik door wat de bedoeling was???!!!

Mijn handen botsen tegen mijn geslachtsdelen ... en na een tijdje vond ik het zelfs plezant.

Ik moet toegeven dat ik me liet gaan, maar mijn geweten kwam naar boven en ik besliste te stoppen en terug naar de slaapkamer te gaan.

Het kwam over alsof ik mijn vrouw aan het bedriegen was, want zij lag een paar meter verder te slapen.

Ik vreesde toen ik terug in bed lag, dat dit gebeuren zich zou herhalen, maar ik ben in slaap gevallen en verder goed geslapen.(ondertussen 3 uur op de klok)

De volgende morgen had ik veel vragen over wat er de voorbije nacht was gebeurd.

Je kunt er met niemand over praten. Ten eerste zeer ongeloofwaardig en de seksuele kant van het gebeuren durf ik zeker niet te vertellen.

Ik heb wel ondervonden dat ik, tot nu toe, zelf kan bepalen wanneer het genoeg is.

Ik voel de kracht wanneer ik wordt aangestuurd, maar wanneer ik zeg "dat doe ik niet" kan ik tegen werken en heb ik de overmacht.

Paar dagen later :
Ondertussen terug thuis heb ik een gelijkaardige situatie meegemaakt.

Alleen was de aanraking niet alleen de geslachtsdelen maar het ganse lichaam.

In detail wil ik niet treden, maar ik vond het wel heel plezant.

Na een tijd heb ik terug beslist om te stoppen omdat mijn geweten terug naar boven kwam.

Het voelt alsof ik vreemd ga terwijl mijn vrouw naast me ligt te slapen.

Ik geef me volledig over en laat gebeuren wat komt.

Toch vind ik het beangstigend.

Tot nu toe was het een raar gebeuren met een erotische tint, maar wat zal het de volgende keer zijn?

Zal het terug ongeveer hetzelfde zijn?

Zal ik blijven de bovenhand hebben?

Stel je voor dat ik dingen moet doen die niet braafjes zijn en waarbij ik niet meer de kracht zou hebben om "stop" te zeggen.

Tot nu toe heb ik telkens "stop" gezegd en had ik verder geen last meer van ongecontroleerde bewegingen.

Ik kijk al uit naar de volgende keer enkel omdat ik nieuwsgierig ben naar het onwetende.

Ik durf nu mijn ontspanningstechniek niet meer toepassen, want het kan een triger zijn om het volgende proces te doen starten.

Vrijdag avond zal ik nog eens proberen, want wanneer het proces begin duurt het z'on 5 uur of langer.

Tot nu toe heb ik zelf telkens het proces afgebroken en ik kan het je vertellen dat ik de volgende dag zeer moe was.

Ik geloof niet in geesten ... maar wat kan het dan wel zijn???

(straf: terwijl ik dit nu schrijf dat ik niet geloof in geesten, krijg ik een rilling over gans mijn lichaam van boven tot onder ... moet ik mijn woorden soms terug nemen????????)

Door dit gebeuren ben ik op internet opzoek gegaan naar antwoorden waarin ik mijn verhaal herken.

Spijtig blijven de vragen onbeantwoord.

Ik zie niemand, hoor niemand, geen schim, ruik niemand, ik voel enkel een druk bij die rare extreme houdingen.

Verder wordt ik precies gestuurd alsof er iemand in mijn lichaam zit.

Ik heb al wel vragen gesteld "wie ben je??? ", " Ken ik je???" , maar geen antwoord.

Mochten er toch geesten bestaan zou ik me zeer gegeneerd voelen door wat er allemaal is gebeurd.

Misschien ken de geest me en ik weet niet met wie ik bezig ben.

Ik geef me wel volledig bloot, terwijl je niet weet aan wie.

Ik begrijp als jullie denken dat dit een droom is, maar ik weet één ding zeker dat ik klaar wakker ben en met grote ogen en ongeloof zelf alles onderga.

dvdg60

Berichtdoor dvdg60 » 24 Aug 2018, 23:43

dvdg60 schreef:Het is wanneer ik gewoon op mijn rug lig. Dan begint het na een aantal minuten. T'is al ver gekomen dat ik al niet meer gewoon op mijn rug mag liggen. Ik laat het eigenlijk niet toe ... het begint gewoon. Alleen heb ik de laatste dagen ondervonden dat ik minder last heb als ik op mijn zij ga liggen.

Ik heb zelfs het gevoel dat hij continu bij mij is. Alleen wanneer hij wilt dat ik iets doe of misschien aandacht wilt, voel ik die prikjes en voelen mijn spieren kort nadien anders aan. (beetje machteloos, vermoeid, loom). Maar ik heb nog steeds de overhand. (gelukkig)
dvdg60

Berichtdoor dvdg60 » 25 Aug 2018, 19:51

Denis schreef:Je zegt "als ik dat 5 minuten toelaat" begint het. Dan denk ik dat je dat beter niet meer toelaat dan. Ik denk toch ergens een verband te zien met een astrale projectie maar het klopt niet geheel. Het lijkt of de ander zo binnen komt als ik je beschrijving lees.

Ik heb opgezocht wat u bedoelt met "astrale projectie" ... en dat is uit het lichaam treden.
Ik heb opgezocht hoe men dat doet om uit het lichaam te treden.
Ik was zeer verwonderd. Er zijn 3 punten die je in acht moet nemen om uit het lichaam te treden.
Het eerste punt is precies wat ik doe bij mijn ontspanningsoefening.
De andere 2 punten heb ik nog niet gedaan, dus mag ik denken dat ik nog niet uit mijn lichaam ben gestapt.
Toch zeker niet waar ik bewust van ben?
Denis
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Denis » 27 Aug 2018, 22:43

Ik maak nog een onderscheid tussen astrale projectie, die meestal vlak voor de slaap optreedt bij personen die dit heel goed kunnen in gang zetten en een uittreding bij een bijna doodervaring.
De astrale is de eerste, deze is plastisch en de waarnemingen kunnen veranderen naargelang je geesttoestand.
De tweede noem ik de etherische en daar loop je op de wereld en observeert de dingen zoals ze zijn. Je zit volledig in de fysieke werkelijkheid en deze gedraagt zich ook zoals voor degene die nog in het lichaam zitten. Er zijn wel meer mogelijkheden en uiteindelijk gaat die over naar de (bijna) doodervaring.

In het astrale gebied kan je dus entiteiten ontmoeten maar er zijn ook gedachtevormen die gecreëerd zijn door onze geest en zich levensecht aan ons voordoen.

Ik vermoed dat er bij u idd. een geest is die je wil gebruiken. Om dit zeker te weten kan geprobeerd worden er mee te communiceren via EVP. Als de stem van de entiteit op de opname reageert op de vragen, is het met zekerheid een entiteit. De EVP moet wel volgens de stille methode gebeuren. Een handleiding hiervoor staat onder de artikels op www.aura-oasis.be alsook vind je echte EVP stemmen die ik zo heb opgenomen.

Zelf doen zal moeilijk zijn aangezien je daar nog geen ervaring mee hebt. Ik denk echter dat het de enigste manier is om dit uit te zoeken en er zeker van te kunnen zijn.
Dit is een broodnodige stap als je daar meer wil over weten.

Terug naar “Paranormaal”